tisdag 21 juli 2009

Leverans!

Jag älskar att få paket, förutom att jag dessvärre måste hämta skiten i Vilbergen. I alla fall, igår var jag och hämtade ett paket från CDON. Här har vi det fantastiska innehållet!


Det är första säsongen av min favoritserie Remington Steele (Pierce Brosnans genombrott, det är en deckar/komediserie från 80-talet med massor av referenser till gamla filmer) och ännu bättre, Patrick Wolfs nya skiva The Bachelor! Jag sparar den nya skivan till ett speciellt tillfälle, den lär vara riktigt bra. Patrick Wolf gör väldigt speciell musik med inslag både av det elektroniska med hårda trummaskiner och akustiska instrument som fiol, viola, chembalo och mycket mer. Ingen låt är den andra lik och väldigt genomtänkta, "fulla" arrangemang. Kolla in honom på Spotify!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!