fredag 24 juli 2009

På språng!

Nu har jag precis kommit hem från Söderköping, duschat och ätit brunch, så nu är det vidare till jobbet som gäller. Jag åker alltid hem innan jag går till jobbet, även om det vore smidigare att bara åka senare från Söderköping och gå direkt till jobbet från bussen, för jag vill helst duscha hemma och äta hemmafrukost. Hos Jonte finns det aldrig något varmvatten och så känner jag mig alltid så dum när jag smyger ut i hans föräldrars kök och snor åt mig en macka, det känns mycket bättre att komma hem och duscha, ta på sig rena kläder och äta mat som finns i kylen.

Nu har jag även betalat de sista räkningarna som var kvar (internet och min Agent X9-prenumeration) så nu kan resten av pengarna gå till roliga saker, såsom bussbiljetter till Way Out West och öl! Öl ska jag dricka ikväll med Joel, han och jag är nämligen de enda som inte är sjuka/panka/töntar.

Nu sticker jag till jobbet, måste bara visa min fina nya tröja som jag fick med posten härom dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!