måndag 3 augusti 2009

Fina saker

Grejer jag hittat på olika ställen de senaste dagarna som jag gillar och inspireras av.


Playsuit från Topshop. På rea dessutom.




Paljettpannband, också från Topshop.



20-hålskängor med broderade rosor, DNA i Linköping.



Pannband med pärlor, Gina Tricot i Linköping. Verkar inte finnas i Norrköping :/


Höst/Vinterkängor från Ellos. Dem har jag beställt, får se vad jag tycker när de kommer fram, jag är lite skeptisk. Tror att mina fötter kanske kommer se jättelånga ut. Men sjukt snygga till tjocka strumpbyxor och nån puffig kjol eller klänning.


4 kommentarer:

  1. De där kängorna var verkligen inte att leka med! Jag dreglar!

    SvaraRadera
  2. Byxdressen var jättegulig, men blir man inte lätt trött på den om det bara är ett axelband?

    SvaraRadera
  3. Cornelia: Vilka menar du? Eller ja, jag gillar ju båda förstås :D

    Fanny: Ja alltså jag skulle känna mig som en idiot om jag hade den på mig, men den är så sjukt söt.

    SvaraRadera
  4. dom bruna kängörna är skitfina. kommer passa dig =)

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!