onsdag 23 september 2009

Ingen bra dag

I andra säsongen av Grey's Anatomy finns ett avsnitt som börjar med att Meredith vägrar kliva ur sängen för att hon har en känsla av att hon ska dö just den dagen. Imorse kände jag ungefär likadant. Jag vaknade klockan nio och var jättepigg, men kom ändå fram till att det var bäst att ligga kvar, för jag hade en dålig föraning. Vid elva gick jag ändå upp, och kände mig lite som en zombie, och gick runt och gjorde mina morgonbestyr i vanlig ordning. Så småningom gick jag till jobbet och ännu har inget hemskt hänt.

Meredith däremot ended up med en hand inuti en patients kropp, hållandes i en hemmagjord bomb som kunde detonera när som helst. Tror inte jag kommer råka ut för något sådant i alla fall. Men det återstår ju förstås att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!