onsdag 21 oktober 2009

Ett inlägg som talar för sig självt

Cool kids belong together says:
joel hur ska jag göra för att bli bloggkändis och tjäna en massa pengar?
jag har redan världens bästa blogg, vet inte vad mer jag kan göra
Cool kids belong together says:
jag funderar på att försöka bli blondinbellas bästa vän eller nåt
Joel "Grabben" Andersson says:
hanna fridén pratar ofta om sina tarmproblem
Cool kids belong together says:
hahahaha
det kanske jag borde göra, tala om mina imaginära tarmsmärtor
Joel "Grabben" Andersson says:
en gång ritade hon ett diagram över hur hennes bajs hade varit under dagen
Cool kids belong together says:
emelie pratade om sitt bajs häromdagen, jag var helt fascinerad av att hon bajsade flera gånger på samma dag
Joel "Grabben" Andersson says:
vem gör sånt?
Cool kids belong together says:
hon sa att man gör det om man äter nyttigt
Joel "Grabben" Andersson says:
jag gillar när man når balansen av varannan dag
Cool kids belong together says:
jag kör på varje dag efter frukost
Joel "Grabben" Andersson says:
jag tror inte på det där
jag tror en gång om dagen
Cool kids belong together says:
jag också
jag hatar när man kommer i obalans och helt plötsligt måste bajsa på jobbet, det är liksom awkward hur man än gör
antingen så jobbar man ensam och får lov att hetsa som fan så ingen hinner komma in och sno hela butiken
eller så vet man att någon annan kommer komma in på toan snart och känna ens bajslukt
Joel "Grabben" Andersson says:
när jag jobbade gick jag en gång om dagen på arbetstid
Cool kids belong together says:
ja du berättade det, jävligt smart
Joel "Grabben" Andersson says:
det blev pinsamt när dom hade ett nödmöte medan jag var på toa
Cool kids belong together says:
jag borde kanske kopiera den här konversationen och se om jag får fler läsare då

1 kommentar:

  1. En ny läsare, jag såg det ju när jag egogooglade. Grattis grattis.

    Många bäckar små, om inte annat..?

    Namedrop på egofixerade satar är inte helt illa, faktiskt!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!