onsdag 21 oktober 2009

Man är som man är

Jag försöker sluta köpa så mycket kläder och skor, men det är hemskt svårt för mig. Speciellt som jag har gått och dreglat efter De Perfekta Skorna ett tag nu. Jag trodde de hade sålt slut, men de har tydligen tagit in flera! Det är svårt att låta bli men jag borde nog verkligen just låta bli. Skorna är från Sixty Seven och jag hittade dem på Eurosko, 899 kronor.


Olika skor. Jag var fin i håret idag tyckte jag.

Så himla fina. Gissa vilken jag hade provat...

Man kunde beställa dem på Brandos förut men nu verkar de vara slut. Här är en bild från deras hemsida i alla fall, om ni vill se lite närmare, i blått. De är dock ännu finare i verkligheten!

2 kommentarer:

  1. Vad himla fina skor, tror jag börjar ana vad mitt nästa kap kommer bli...!

    SvaraRadera
  2. Jovisst är de fantastiskt fina! Jag köper dem nog imorgon, kan inte låta bliii...

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!