onsdag 4 november 2009

Ännu ett ovärdeligt tips...

...för er andra som också strävar efter att bli rika, kända bloggare - skriv om något som de flesta har erfarenheter kring. Igårkväll skrev jag om havregrynsgröt på facebook, och nu när jag loggade in hade jag fått hela sju kommentarer på ämnet!

Så nu har jag lärt mig till nästa gång - ska jag skriva om gröt ska jag definitivt skriva det på bloggen istället. Men länka till bloggen på facebook för det verkar vara där de grötgalna finns. Ett enkelt sätt att vinna över grötintresserade från deras favoritmedie.

Vad jag åt till frukost idag? Havregrynsgröt naturligtvis! Och stekta tomater och ägg.

1 kommentar:

  1. Du får berätta om det fungerade eller ej. I och för sig skriver jag inte så ofta om gröt, och jag har bara en grötgalen vän. Hon är i och för sig en grötmissbrukare så hon skulle nog till slut terra min blogg... :P

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!