tisdag 3 november 2009

Dagens OUTFIT

Outfit, vad är det för ord egentligen? Såhär ser jag ut idag när jag ska gå och jobba.


Jag tänkte beskära den här bilden för det här med att rikta kameran är ju inte min grej, men kom fram till att jag gillar att man ser en av mina fantastiskt fina stolar nere i högra hörnet. De är så himla fina, hoppas jag kan få skåpet, bordet, gungstolen och karmstolarna som hör till när jag flyttar till större.

Stolarna har tillhört en trädgårdsmästare som bodde i huset jag bodde i på landet hos mina föräldrar. Han var alkoholist och slog sitt hembiträde så han var väl inte så mycket att hurra för. Men han hade smak när det kom till möblemang, det är ett som är säkert.

Mitt bästa modetips förresten, jag har korta ben och lång överkropp, men tack vare att min överkropp är så lång blir alla klänningar för korta, vilket leder till att mina ben ser superlånga ut! Jag har alltid sett det som en flaw men sen kom jag på att det är modebranchen som tänkt till för en gångs skull, haha.

1 kommentar:

  1. Hahaha! Yes! Jag visste väl att det existerade fler människor än bara jag, med korta ben och lång överkropp. <3

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!