söndag 8 november 2009

Fyfan för P3 och var i helvete är min basker egentligen?

Idag är en sån dag då man inte kan låta bli att svära som en sjöman med minst två-tre fula ord i varje mening. Jag menar inte att det är en dålig dag, bara en typisk argdag på något sätt. Jag har väldigt lätt att bli arg över småsaker, men jag brukar bli glad ungefär lika snabbt igen. Jag tänkte göra en lista för jag gillar listor.

  • Min basker är på vift. Jag hittade den i en väska för några dagar sedan men nu är den borta igen. Jag blir tokig, precis när jag hittat mina vantar så ska den försvinna istället.
  • Jag hatar P3. Idag lyssnade jag på Mammas nya Kille medan jag åt min gröt, och kände mig tvungen att stänga av för att det var så jävla dåligt. Enda anledningen till att jag egentligen lyssnar på P3 är att jag tänker att man kanske kan få höra lite ny trevlig popmusik, men tyvärr är det mest Black Eyed Peas ändå, så nu ger jag upp. Innan jag gick hemifrån ställde jag om radion till P2 istället.
  • Idag är det fars dag. Det är allt jag har att säga om det.
  • Jag har ett väldigt fint hårspänne idag, med låtsasstenar och spets över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!