söndag 24 januari 2010

HM

Än en gång, sommarkläder. Jag är som ni kanske märkt hopplös när det kommer till HM, jag får rabattcheck efter rabattcheck från dem för att jag handlar så fruktansvärt mycket därifrån. I alla fall, inte heller HMs sommarkläder impar på mig nämnvärt, det här är vad jag hittade som föll mig i smaken:

Söt kofta. Jag verkar vara dömd att gå klädd endast i kofta i sommar...



Alldeles, alldeles för korta för mig, men fina.

Finns inte kvar i min storlek, just snyggt. Hade varit fint till min långa, vida svarta kjol annars.
För att jag köpt minst två par sådana här skor de senaste två somrarna. Kommer dock satsa på Åhléns i år, de hade de bästa förra året, gick inte sönder förrän fram i augusti vill jag minnas.

2 kommentarer:

  1. Vad har du för skostorlek? Jag har ett par rosa pumps som jag inte använder.

    SvaraRadera
  2. Samma storlek för mig :> De här står det att de är 41 men jag tycker snarare de är 40: http://i173.photobucket.com/albums/w65/zipmezipme/imra1.jpg
    Mina fötter är 26,5 cm om det hjälper något och på mig passar de bra, lite smala. Är köpta i vintageaffär men jag har bara använt dem vid ett tillfälle. Kan behöva klackas om som du ser. Klacken var 6,5 cm.
    Om du har större fötter har jag ett annat par som bara står och dammar här som är 41 och lite för stora för mig: http://i173.photobucket.com/albums/w65/zipmezipme/imra2.jpg

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!