torsdag 14 januari 2010

Saker man borde.

Idag borde jag ganska mycket. Till att börja med borde jag tvätta för jag har tvätt-tid idag, men jag valde att sova bort mitt tvätt-tillfälle. Framför allt borde jag verkligen skriva på mitt cv och söka jobb. Det är något jag inte ägnat en tanke på snart två år, och det "borde:t" gör att allt jag borde känns helt oöverstigligt och tungt. Sedan jag flyttade hemifrån i november 2008 har jag haft det väldigt bekvämt och bara haft borden på arbetstid, vilket var lite mitt mål efter gymnasiet. Nu inser jag hur lat jag blivit och tänker att, nej nu får jag lov att ta tag i det här. Än så länge har det gått sådär.

Jag borde söka jobb. Men jag tror jag går till biblioteket och lånar en Maria Gripe-bok istället. Ja det gör jag. Fast jag borde nog duscha först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!