torsdag 14 januari 2010

Uppföljning

Jag både duschade och lånade en Maria Gripe-bok ("...och de vita skuggorna i skogen", återkommer om det i ett senare inlägg!) men än så länge har jag inte sökt jobb. Men det kommer, kanske redan imorgon.

Om jag inte är för sjuk, jag har nämligen råkat ut för en liten förkylning, min näsa känns röd och svullen och mina ögon känns som små springor som blivit ihoptryckta av allt snor som samlats i och runt näsan. När jag ser mig i spegeln ser jag dock i stort sett helt som vanligt ut, konstigt det där.

Nej fy vilken dålig undanflykt! Nu ska jag straffa mig själv med att skriva klart mitt CV.

Eller nej förresten, jag gör det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!