torsdag 4 mars 2010

Konsten att vara melodramatisk

Min kompis Kajsa sa idag, apropå att mitt horoskop sa att jag var inne i en positiv period, att jag faktiskt var ovanligt positiv just nu. Tror fan det om alternativet (vara negativ) innebär att man mest skulle ligga hemma och skjuta heroin i vageln under ögat typ (kunde inte bestämma mig för vilket som var bäst formulerat, vageln under ögat eller halspulsådern, men kom fram till att halspulsådern lät lite väl emo, vi får väl ha en omröstning eller nåt). Nej men jag orkar inte vara ledsen och det kommer säkert explodera i ansiktet på mig om en vecka eller två men skitsamma.

I alla fall så träffade jag min Kajsa idag, och det var underbart som vanligt och vi skrattade det manliga skrattet (till skillnad från det nervösa skrattet och det tantiga kackelskrattet) på HM och tjuvlyssnade när ett tjejgäng diskuterade kärleksproblem på Fräcka Frökens. Å vad jag älskar Kajsa!

Ursäkta mina dåliga uppdateringar (alltså inte att jag uppdaterar sällan utan snarare att jag skriver tråkiga saker) men jag är på jävligt konstigt humör just nu. Det måste vara min positiva period.

Min underbara Kajsa nån gång för ganska men inte helt länge sen!

2 kommentarer:

  1. hmm, jag har fått örngottet i present.. men jag googlade åt dig:
    http://www.solheminredning.se/se/grp/mumin-barntextil.php

    :)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! :)

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!