tisdag 27 april 2010

The fabulous life of Julia Granath (tm)

  • Jag måste verkligen slänga mitt ex tandborste som förpestar min tillvaro varje morgon.
  • Jag har inte lagat mat på en vecka utan lever på pastasallad från coop och ostmackor. Bättre än veckan innan det i och för sig då jag levde på chips och en och annan pizza.
  • Det har just ringt fyra personer i rad till mig och frågat om numret till Försäkringskassan.
    Igår somnade jag klockan tio. Jag planerar att göra det till en vana.
  • Jag har en hemförsäkring, men den står på min gamla lägenhet i Ektorp och hade således inte hjälpt mig det minsta om jag råkat elda upp min lägenhet när det började brinna i en kastrull för nån vecka sen.
  • Den 7:e juni börjar mitt sommarvikariat som innebär att jag inte kommer ha ett liv på hela sommaren antagligen.
  • Älskar när man frågar "Jaha vet du vad företaget sysslar med?" och får svaret "Det är målskytte med laservapen, inomhus"

    Annars då?

3 kommentarer:

  1. Fab-fab-fab-fab-fab-fab-fab-fabulous!

    (Släng tandborsten, ursch.)

    SvaraRadera
  2. men du har en snygg baddräkt :) och en snygg syster (eller flera såklart) som du ska hälsa på snart och shoppa ännu mera snygga grejer.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!