tisdag 6 juli 2010

Att gå upp tidigt

Idag började jag jobba klockan 06:15. Man får lite panik då om man fortfarande vrken sover eller är särskilt trött vid tvåtiden för då vet man att man kommer var jävligt trött klockan 06:15. Jag var duktig och masade mig faktiskt upp halv sex och ställde mig i duschen. Och somnade. Stående. Vaknade av att det sved som fan i ögonen av schampot som rann, nu har jag alltså förutom att jag ser ut som en zombie i största allmänhet världens mest rödsprängda ögon av schampo med havssalt i. Tur att min teamchef fortfarande är på semester hon hade lätt trott att jag gått och blivit heroinist eller nåt.

Till råga på allt lyckades jag på grund av min lilla försovning i duschen komma försent till jobbet, och inte hann jag göra några frukostmackor att ta med heller. Stackars stackars mig. Det var typ bara det jag ville säga.

2 kommentarer:

  1. Uuuuh! Jag blir jätteledsen av att behöva gå upp före nio. Och blir ledsen av att höra andra göra det också. Somna i duschen, naaw. :D Det var lite sött!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!