onsdag 14 juli 2010

Kattbajsaren

Kändes som att det var dags att använda sig av Mens och Bajs-etiketten igen.

Jag hatar när man måste gå på toa på jobbet och det stinker inne på toan för att någon varit inne och bajsat, och sen till på köpet inte använt toalettborsten. Dels för att det är jobbigt när det stinker, dels för att det är äckligt att behöva borsta bort någon annans bajs, och framförallt för att man riskerar att det är någon annan som ska gå efter en som säkert kommer tro att det är jag som bajsat så det luktar kattskit (alltså, det var helt insane, vad äter man för att få sitt bajs att lukta så, MJAU-konserver?). Är det bara jag som har det här problemet?

När jag ändå är igång kanske jag ska informera er om att jag inte haft mens på två månader. Asskönt ju! Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!