tisdag 10 augusti 2010

12 år


Jag är inte död. Det bara typ känns som det. Sommarens hårda leverne verkar ha kommit ikapp mig för jag känner mig som att jag ska dö som sagt. Men det gör jag nog inte, i övermorgon åker jag till Göteborg och går på Way Out West (jag vet, jag sa att jag aldrig mer skulle åka dit både förra och förrförra året) så innan dess måste jag ha återhämtat mig. Så nu ska jag hänga tvätt och sen försöka sova så länge det bara går.

Kollar ni noga på min underläpp ser ni att den är helt konstig, det beror på att jag råkade bita mig i den fyra gånger på samma dag så ena halvan svällde upp som en ballong.

Och nej jag ser inte ut som 12 och pillemarisk idag, bilden är tagen innan jag skulle dricka alkohol nån gång. Idag är jag minst 80 år gammal. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!