tisdag 24 augusti 2010

Katten Kirk

Om jag nånsin ska bli en storbloggare måste jag skaffa mig en bra kamera, och lära mig fotografera. Det kommer nog inte hända i närmaste rappet. Här följer lite bilder från min lediga vecka.

Jag var på Way Out West och tog typ inga bilder, men sista kvällen satt vi på ett tak och kollade på utsikten över Gbg, det var fint.

Jag och min pudeljacka.

Efter WoW åkte jag till Mantorp för att hänga med min familj. Där serverades det eftermiddagste, bästa grejen efter festival.

Lynn sov i sin fåtölj medan jag och Albert såg på Dodgeball. Och åt chips. Vi åt chips varje dag.

Jag hade gummistövlar på mig varje dag.

Vi drack WT - en ny energidryck som min lillebror hittade på City Gross. Awesome.

Det var White Trashfest. Jag hade tänkt låtsas att jag var gravid i bloggen efter att jag sett att Underbara Clara är preggers, men jag skippart.

Magen.
Min störda Katt.
Larvig.

Jag bäddade, då kom Katten och förstörde allt.

Jag har helt tappat förmågan att blogga sammanhängande men det får ni ta. Jag kommer nog igång igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!