söndag 27 februari 2011

Peppsöndag också

Min söndag blev en finsöndag sen i alla fall, för Niklas kom på att vi skulle gå på bio idag eftersom jag och Fanny missade bion igår. Vi såg en film som heter Four Lions och som var hysteriskt rolig fram till sista halvtimmen kanske då den fortfarande var hysterisk rolig men även fruktansvärt tragisk. Vad jag lärt mig av den är väl framför allt att man inte bör utföra heimlichmanövern på en självmordsbombare.

Tyvärr gör trailern den inte alls rättvisa, den får det att verka lite som Jackass eller nåt.


Sen kollade vi på två avsnitt Freaks and Geeks och sen kom jag på att jag borde köpa burkkattmat så min katt slutar spy överallt och sen gå hem och plugga. Så nu ska jag göra det. Just det.

1 kommentar:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!