lördag 26 februari 2011

Ugglebebisar

Min familj bor ute på landet, och förra sommaren kom min klädklättrande storasyster som var på besök och hämtade mig för att visa något. Det var tre små små ulliga ugglebebisar som satt på en gren i ett träd bakom huset. Jag dör fortfarande av söthet och börjar nästan gråta när jag tänker på dem, så gulliga var de.

Angående ugglebebisar så såg jag just det här och kände att min och Niklas bebis nog också måste få bli en ugglebebis. Jag är ju dock inte helt tappad bakom en vagn när det kommer till stickning så jag kanske kan försöka sno ihop en själv... Gullig var den i alla fall. Gullig unge också.

2 kommentarer:

  1. Himla gulligt!

    Och tack för att du också gör 30inlägg-utmaningen nu, då kunde jag också haka på utan att vara helt ensam i bloggsfären.

    SvaraRadera
  2. Ja det har ju blivit lite si och så med 30 inläggs-grejen men jag ska kanske skärpa till mig. Försöka i alla fall!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!