tisdag 1 mars 2011

Ännu en rolig reaktion

Jag fick en fantastisk konversation återberättad för mig igår, när jag kom hem till mina föräldrar i Mantorp. Konversationen var mellan min syster Cecilia och min farmor, som jag ringde till i förra veckan och berättade att hon skulle bli gammelfarmor. Hon var väldigt nöjd med nyheten, men när hon träffade Cecilia nån dag senare hade följande konversation ägt rum:

Farmor: Jaa vi får hoppas att hon vet vem pappan är åtminstone!
Cecilia: Eh, ja de har ju kunnat kolla hur långt graviditeten är gången så det är ju inte så svårt att räkna ut...
Farmor (86 år): Jamen, ibland kan det ju, så att säga... överlappa vartannat om du förstår!

Lilla farmor, hon vet minsann hur det går till nuförtiden! Extra roligt är det här eftersom jag är ungefär den minst promiskuösa personen i hela världen. Typ.

2 kommentarer:

  1. fy fan va roligt sagt! och roligt att hon blev glad, jag visste väl det... hon har väl haft spädbarn runt sig typ konstant så det är bara normalt med en till =)

    SvaraRadera
  2. Haha jaa jag höll på att dö när jag hördet. Jo det har du nog rätt i, en till mer eller mindre liksom.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!