torsdag 31 mars 2011

Husdjur och B-uppsats

Igår var min äldsta storasyster Kiki och hälsade på i Norrköping, det var himla trevligt förstås. Vi köpte kebab resp. falafel och satt i park i solen och åt, fina grejer.

Haha både Teddy och Kiki slickar sig om munnen, titta vad sugen Teddy är! Kiki bor i Malmö i vanliga fall men hade åkt upp till Östergötland för att fira vår pappas födelsedag bland annat.


Sen blev jag trött så jag tog Niklas med mig hem och kollade på dåliga tv-serier. Blev lite svartsjuk på dumma Katten som ska hålla på och fjäska för Niklas men bara vara elak mot mig! Kolla vad kärleksfull han ser ut liksom.

Jag var väldigt trött för jag hade varit på campus i Linköping en sväng och letat böcker att läsa till min B-uppsats, och även träffat min handledare. Det gick jättedåligt på biblioteket men sen gick det jättebra att prata med handledare och jag fick massor av bra boktips och allting så jag lånade några böcker efteråt. Nöjd! Nu känns det som att jag ska kunna komma någonstans, synopsisen ska vara inne på måndag så det är hög tid att sätta igång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!