fredag 11 mars 2011

Kom och köp

Jag kom på att jag kanske kunde annonsera lite här. Det är som så att jag och några kompisar beställde från ModCloth för några veckor sen och det var en klänning som helt enkelt inte passade mig alls, jag såg ut som en stoppad korv i den, och kommer göra det även efter att kiddet lämnat livmodern, plus att den var så himla kort att den knappt täckte halva korvrumpan på den här mumintrollskroppen (lång överkropp, korta ben). I alla fall så tänkte jag att nån annan kunde vara intresserad!


(ful bild på när den hänger på min vägg)

Snyggare bilder från ModCloth:





Det är en storlek Large, men jag skulle nog vilja påstå att det är en liten large, jag tror absolut att en medium med fördel skulle kunna ha den, den blir ju snyggare om den är lite oversized också va. Den är ganska precis 82 cm lång, från axel och ner. Mät på en klänning du har som är ganska kort så kan du ju jämföra med hur den sitter liksom. Här hittar du klänningen på hemsidan.

Nypris är 49,99 dollar, men med tullen blev det 67,50, som är ganska precis 440 kronor. Eftersom den är helt oanvänd och det är lite bökigt att beställa från USA osv vill jag helst inte gå särskilt mycket under inköpspriset, 350 spänn inklusive frakt tycker jag är ett schysst pris men ni kan ju alltid försöka pruta så får vi se vad jag säger.

Är du intresserad så kan du maila mig på imraimraimra(at)hotmail.com!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!