fredag 11 mars 2011

Lushpepp

Igår var jag på personalmöte på Lush i Linköping, där jag jobbar extra lite grann ibland, när någon är sjuk eller så. Tyvärr fick jag åka hem lite tidigare för att det inte skulle bli så sent, men det var väldigt trevligt och givande. Bäst var att vi fick se den här filmen, som jag tyckte var grymt inspirerande. Jag har ju jobbat på Lush lite till och från i snart tre år nu, och jag kan inte ens säga hur skönt det är att jobba inom ett företag där man verkligen känner att man bryr sig om miljö och djurrätt, att man känner att man kan stå för vad som säljs och så vidare.


Den här månaden är det gröna mars i butikerna, så det kommer att fokuseras lite extra mycket på vad Lush gör för miljön. Ett hett tips är att gå in och hämta senaste Lush Times där det står om varifrån ingredienser köps in och sånt där som kan vara kul att veta.

1 kommentar:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!