söndag 15 maj 2011

har ni tänkt på en sak?

Idag har jag gått in i vecka 35 av graviditeten och insåg att SHIT det är ju ingen tid kvar knappt! Jag har av någon anledning hela tiden varit övertygad om att ungen kommer titta fram i vecka 38-39 nån gång, vilket är supersnart. Ju. Så nu är jag lite extra peppad på att bli klar med mitt jäkla skolarbete så jag kan få koncentrera mig på att vara tjock ett litet tag innan den tittar ut. Apropå tjock är jag helt galet rund nu, Niklas höll på att skratta ihjäl sig åt mig häromdagen när jag skulle vinka åt nån och liksom inte sträckte ut handen tillräckligt långt från magen så den jag vinkade till omöjligt kan ha sett det eftersom magen var i vägen. Har inga bra bilder att tillgå dock, jag tror att jag kommer gräma mig jävligt mycket över att jag inte sett till att få ordentliga bilder på magen under graviditeten faktiskt. Men det känns ju så himla töntigt att be folk ta kort på en, plus att alla är så jävla korta och tar kort lite nerifrån så jag ser ut som en gammal padda i ansiktet så jag blir bara sur ändå. Nåja, det är i alla fall meningen att det här ska förklara att det blir lite dåligt uppdaterat även i fortsättningen då jag ska försöka få lite eld i baken med skolarbetet. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!