söndag 18 september 2011

Uppföljning av portkodsgrejen

Igårkväll var jag ut på galej för första gången på tusen år. Fatta hur snopen jag blev när jag kom hem, konstaterade att portkoden inte funkade (YES!) och försökte öppna med nyckeln... och det inte gick. Med någon av nycklarna. "Där fick jag för att jag varit ute och roat mig istället för att passa Oswald" tänkte jag först. Sen gick jag in via gården istället.

Jag vet dock fortfarande inte när det låstes men jag antar att det var vid nio som på alla andra ställen (utom mitt förra hus där det var nån gång mellan halv och kvart i nio alla dagar utom söndagar då det var låst hela dagen men låstes upp nån gång mitt i natten av någon outgrundlig anledning)

Jag var superuppklädd...

JÄÄÄ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!