lördag 8 oktober 2011

Haha färga texten

Sitter hos mina föräldrar och pluggar medan mamma och min lillasyster är ute med Oswald i vagnen. Det går rätt bra faktiskt, men kom just på en grej:

Jag kände just att jag skulle behöva gå på toa. Kom då osökt att tänka på, om jag skulle låta bli och istället fortsätta skriva, skulle min nödighet då färga texten och göra att den uppfattas som lite bajsnödig, sådär som man kan känna ibland när man läser försök till akademiskt skrivande?

Mvh En som undrar

1 kommentar:

  1. I och med att du faktiskt gick på toa(?) uppfattas ju annars texten som lite kort, typ som att du egentligen vill vara någon annanstans (på toa). Om du däremot hade suttit och hoppat på stolen kanske du hade känt att det var nödvändigt att klämma ur dig något riktigt viktigt när du ändå valt att skriva istället för att uträtta dina behov.

    I korthet alltså: ja, ja det tror jag

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!