onsdag 30 november 2011

Den här bloggcoachningen får fem Oswalds av fem möjliga

Niklas och jag kollar på extramaterialet till Blue Velvet. Jag kollar inte så mycket utan läser mest bloggar.

Niklas: Hördu när ska du blogga igen? Du kan ju inte bara läsa andras bloggar och inte bloga själv.
Jag: När jag har nåt att skriva om...
Niklas: Amen skriv nu, "Idag såg jag Blue Velvet. Det var en mycket bra film. Den får fem Oswalds av fem möjliga" och så kan du klippa ut små Oswaldhuvuden och ha som betyg!
Jag: Hehe jaaa...
Niklas: HÄHÄ! Och om det är en riktigt dålig film kan du ha hans huvud från tjockisbilden som betyg!

Tjockisbilden. En extremt osmickrande bild på en i vanliga fall extremt gullig unge...

1 kommentar:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!