onsdag 18 januari 2012

I love Fanny forever

Nu har det blivit dåligt bloggat i några dagar, för jag åkte iväg och om man liksom skippar en dag blir det lätt att man halkar efter i några dagar till. För ett tag sen lovade jag er en topplista på bästa bilderna på Fanny och mig (även sådana som vi är taggade på då) som finns på facebook, jag orkar nog inte fundera ut en inbördes ordning utan bara pow, kastar dem på er såhär:




(Kom ut ur garderoben! Fanny och jag brukade gömma oss i garderober på Ikea och vänta på att nån skulle komma och säga åt oss att komma ut ur garderoben. Det hände tyvärr inte)

En annan grej vi brukade hålla på med var att hänga i livsmedelsbutiker. På sommaren gärna barfota då golvet alltid är väldigt behagligt svalt!

Till saken hör att förutom att måla dit paintmustascher så har jag även redigerat bort en snorgubbe ut ena näsborren.

Cykelutflykt på schlätta sommaren 2010.

Gangsta. MC Fannypack och Ho' slappa J.

När vi skulle klä ut oss till gangstas så kom vi på att vi nog hellre ville vara hippies, egentligen.

Gangstas igen.


Alltså. Det är Blossom och hennes kompis, men det hade typ lika gärna kunnat vara Fanny och jag, sjukt lika!

Om ni tycker Fanny verkar äga (vilket hon gör) så finns det faktiskt en hel kategori som heter Fanny där ni kan kolla in lite olika grejer vi haft för oss genom åren.

4 kommentarer:

  1. Ulrika Reinholdsson18 januari 2012 kl. 21:18

    Fy tusan vad ni är söta!

    SvaraRadera
  2. Gillar den första gangsterbilden skarpt! Ho' slappa J, vilket pangnamn! Sen så blev jag väldigt nyfiken på frillan du har på mataffärsbilden. Har du nån mer bild på den?

    SvaraRadera
  3. Ulrika: Visst vettu!

    Elvira: Ja bästa gangstanamnet antagligen. Visst har jag det, ska väl kunna gå att ordna!

    SvaraRadera
  4. Så himla fina bilder!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!