torsdag 16 februari 2012

En jävligt kul kille jag bor med

Idag har Niklas verkligen fått till det. Fullträff nummer ett var när han passade på att fotografera mig när jag satt på toa tidigare när jag gastade på honom att komma in och räcka mig toapappret, som jag så behändigt bestämt ska vara i hyllan på andra sidan badrummet från toalettstolen sett. Inte så smart, varken toapappersplaceringen eller att be honom om hjälp med en sån sak.

Nummer två var när han frågade mig vad jag ville bli den här veckan (jag kommer nämligen på nya yrkesbanor jag vill slå mig in på lite nu och då) varpå jag svarade att jag blivit inspirerad av en klasskamrat som ska bli förläggare.

"Förläggare", sa Niklas med förakt i rösten. "Det behöver du ju ingen utbildning till, du förlägger ju saker hela tiden, du är en naturbegåvning!"

HÖHÖ. HÖ. HÖ.

KUL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!