fredag 6 juni 2008

Åh well

Jag vet inte varför jag hela tiden får för mig att jag ska blogga. Nu har jag dock inte bloggat på sådär ett år eller så, så kanske är det dags att göra ännu ett försök.

Att blogga är ju en ovanligt egotrippad sysselsättning. Eller ja, man blir/är egotrippad när man håller på. Kanske är det därför jag alltid lägger ner bloggandet efter ett tag, det är hela jantegrejen - varför skulle någon annan vara intresserad av att läsa en blogg som mest handlar om mig och grejer jag hittar i min navel? Jag förstår inte grejen med folk som har en blogg där de varje dag lägger upp en bild på dagens outfit och berättar att de köpt sina spexiga kläder på NK eller kanske Gina Tricot - vem tror de bryr sig? Tydligen en jävla massa folk eftersom det är sånna bloggar som är mest populära.

Oh well, kanske borde jag också lägga upp sånna bilder. Dagens outfit, alla kläder är köpta på HM och nej, jag tvättade inte håret imorse heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!