tisdag 14 juli 2009

Godmorgon! Godmorgon!

Jag börjar dagen alldeles för sent, gick upp halv tolv fast jag skulle gå upp klockan tio. Annars brukar mitt bästa knep för att komma upp i tid att dricka mycket vatten innan jag går och lägger mig, för då är jag så kissnödig på morgonen att jag måste gå upp. Idag var jag dock för kissnödig, så jag vaknade vid åtta och gick på toa, och gick sedan och lade mig igen. Sämst.

Jag har börjat vara så duktig och nyttig att jag dricker smoothie till frukost varje dag, idag med banan, hallon och mango. Puss på det. Jag försöker överhuvudtaget börja äta nyttigare, och sluta med mina vardagsdroger nummer 1 - läsk, chips och naturgodis. Jag äter ca ett kilo naturgodis i veckan, och det kan ju inte vara nyttigt. Speciellt som jag bara äter de onyttiga naturgodisarna.

Nej nu ska jag nog klä på mig, tänkte gå tidigare till jobbet (börjar 14) och gå en vända på stan och köpa ett par nya tajts. De jag köpte förra veckan var förstora så jag fick den snygga blöjröven i dem. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!