onsdag 29 juli 2009

Världens sämsta

Seriöst. Jag är så fruktansvärt förslappad. Idag gick jag upp klockan sju för att kunna åka med mamma till tåget (har varit hos mamma och pappa i Mantorp i några dagar), det var nog första gången jag gick upp innan tio på veckor. Eller okej ibland går jag upp halv nio men det är ju bara för att jag måste, inte för att jag är duktig och ska göra något av mitt liv liksom. I alla fall, jag släpade med mig min ikeahylla med tillhörande trådhurtsar och småprylar i en ikeapåse, som för övrigt var både otymplig och tung, och var hemma vid niotiden. Sedan dess har jag lagat mat, monterat en hylla, dammsugit, sorterat kläder och diskat ett berg med disk.

Jag vet ju att jag är en sån som jobbar bäst och sådär på förmiddagarna, men min förkärlek för långa sovmornar har liksom tagit över litegrann. Så jävla mycket tid jag sover bort, samtidigt som jag sitter uppe och gör ingenting vettigt alls fram till tretiden på natten varje kväll typ. Det negativa med min produktiva dag är att jag nu, när jag just kommit till jobbet, är skittrött och har ont i axlar och rygg efter kånkandet. Och efter jobbet kommer min syster till Norrköping, jag lär ju somna i ölen... I alla fall, jag borde nog bli lite mer aktiv, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!