tisdag 28 juli 2009

Grejer man inte är så stolt över

Ni vet Kent. Kent har under hela min tid som någorlunda medveten musiklyssnare varit oerhört tabu. När jag var liten för att mina föräldrar inte gillade dem, sedan för att jag började lyssna på annat som stod i raka motsats till Kent, sedan för att de blev så hypade att alla som var coola inte lyssnade på dem. Nu skulle jag vilja erkänna att jag faktiskt gillar valda delar av Kents diskografi. Jag tycker till exempel att Du och Jag Döden är en riktigt bra platta. Sådär, nu har jag erkännt det.

Senare idag ska jag och min syster åka till Ikea (min lillebror påstår att han ska följa med men om han ska hogga framsätet kan han glömma det) och jag ska skaffa trådbackar. Så jävla boring utgift, jag ska ju på Way Out West och vill helst inte bränna mina ölpengar på så trista grejer. En snygg väska däremot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!