onsdag 16 september 2009

fashion statement

Jag har efter att ha brottats med byxor i alla dess former ett tag bestämt mig för att helt enkelt sluta bära byxor helt och hållet. Det finns ju ändå inga som passar. Kjolar är inte heller något vidare för alla mina fina kjolar har blivit för små i midjan, så jag har bestämt mig för att börja ikläda mig endast klänningar från mamma-avdelningen.


Såhär kan det se ut:


Okej jag ljuger, det är ingen mammaklänning. Men det kunde ha varit det. Klänningar i A-linje for the win, då syns det i alla fall inte att man fått en begynnande ölmage. Fast jag äger faktiskt två mammaklänningar, en sjömansklänning och en hängsleklänning som är asgöddig. Man ser jättegravid ut om man går som om man har ont i fötterna och slipper stå på bussen och ingen kollar snett på en om man äter absurda mängder mat, som jag i allmänhet gör så snart sagda mat kommer inom äthåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!