lördag 10 oktober 2009

Mat, för det är jag värd

Jag har nästan haft lite ångest ikväll. Vet ni varför? Jo för att det är lördag och jag är hemma och är sjuk, och då tycker jag man förtjänar att unna sig något onyttigt, typ godis och glass och sånt. Problemet var bara att jag inte kunde komma på vad jag var sugen på, så jag satt på riktigt i två timmar och försökte komma på vad jag skulle gå ner till videobutiken och köpa. Chips? Nä, inte sugen. Lösgodis? Nä jag är trött på det. Läsk? Vill inte ha, och så vidare i det oändliga. Till slut började jag bli lite hungrig och bestämde mig för att göra min favoritfrukost till kvällsmat; äggröra, stekta tomater och halloumi, samt knäckemackor med färskost och gurka. Och så en kopp te på det.

Det var precis det jag var sugen på.

(ni får ingen bild på härligheten för jag käkade upp allt på två sekunder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!