lördag 10 oktober 2009

Men för he...

Jag är lite utav ett pretto, kanske ett ganska stort sådant. Jag vet inte om pretton ogillar andra pretton eller om jag är ett mindre pretto än jag tror, men.

Jag hatar ordet "eskapism" (speciellt när det återfinnes i någons intressen-ruta på facebook) och jag HATAR Jonas Hassen Khemiri (jag har visserligen bara läst Ett Öga Rött men det räckte verkligen).

Skärp er för helvete.



(jag bildgooglade på "eskapism" och fick fram en bild på en fleecetröja. Fleecetröjor är antagligen det minst pretentiösa som finns)

6 kommentarer:

  1. hahaha jag älskar dig

    SvaraRadera
  2. Fleece är rätt pretto. Du ser det som tvärtom för att du är van vid att se fattiga i det, men dom som kommer i dyra såna och hajkar är fan pretto. Länge leve det nya köttet.

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte om jag håller med, jag tänker på pretto som mer att man ska visa sig på styva linan med mer intellektuella grejer än hajk och sånt. Dyr fleece känns mer overkill/töntigt än pretto.

    SvaraRadera
  4. Säg inte "Gött" om du inte är en lantis. och jag tänker inte diskutera för det orkar jag inte.

    SvaraRadera
  5. Jag är en lantis, och jag säger "gött" ironiskt.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!