torsdag 15 oktober 2009

Stackars, stackars mig

Idag är jag hemma och sjukanmäld för andra dagen, jag har hosta som inte låtar mig sova ordentligt och känner mig allmänt vissen. Det sämsta med att ha flyttat hemifrån är att det inte är någon som tar hand om en och frågar om man inte ska ha frukost och sånt, fast när jag bodde hos mina föräldrar tyckte de mest att jag var pjåskig när jag var sjuk ändå. Men om ingen annan tycker synd om mig är jag ju så illa tvungen att göra det själv liksom.

Jag vaknade inte förrän tjugo över ett idag, och åt inte frukost förrän alldeles nyss. Det blev nudlar och mina två nuvarande mat-obsessions; iste med persikosmak från Lidl (sjukt gott!) och knäckemackor med creme bonjour gräslök och tomat. Så himla gott.

1 kommentar:

  1. Åh, krya på dig!

    Tack för att du kommenterade! Jag ska absolut läsa böckerna du rekommenderade, ska bara få tag på dem! Kramar!

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!