tisdag 17 november 2009

Tekniskt fel

Min dator vill inte fungera. Det är antagligen jättelätt att lösa problemet för den talar om att den vill ha en skiva med OS-installationsgrejer och folk talar om för mig vad som är fel, men jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte fixa saker, jag orkar inte ens ringa killen som erbjudit sig att fixa datorn. Det ligger kläder på varenda yta som skulle varit fri i hela lägenheten, inklusive alla stolar och bord. Orkar inte plocka upp skiten, det får ligga.

Jag ställer min nudelskål som jag inte har någon lust att äta på en duk av en kjol och innan jag lägger mig i sängen så knuffar jag ner all skit i fotändan. Slipper frysa om fötterna. Allt känns jävligt meningslöst och tråkigt. Man borde kanske spontanflytta till en annan stad och bara skita i allt, säga upp lägenheten och skänka bort möblerna (och alla helvetes kläder) till stadsmissionen och dra, inte ens lämna en hejdålapp. Slänga simkortet till mobilen åt helvete och radera hela sitt forna liv. Hela sitt Linköpingsliv och hela sitt Norrköpingsliv. Inte säga hejdå. Det vore jävligt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!