lördag 14 november 2009

Mitt förhållande till blogglovin, del 1

Jag gillar verkligen bloglovin eftersom jag som min syster uttrycker det har en liten släng av ocd och är livrädd för att missa något. Jag bevakar i nuläget 56 bloggar, och då rensade jag ändå just bort några stycken. De flesta är svenska men några är amerikann'ska och en är typ. Japansk tror jag, har lite svårt att tyda tecknen :)





Såhär har jag delat upp bloggarna.

- Avancerad stalking-gruppen är mestadels större svenska bloggar, typ blondinbella och foki och sådana som jag mest följer för att jag är skvallrig och nyfiken av mig.

- "Fina" är de bloggar jag följer för att de lägger upp mycket fina bilder, har snygga klädstilar eller på något annat sätt är lite inspirerande.

- Vänner och hairdrobare, det är gruppen för folk jag känner "i verkligheten" och via mitt favoritforum.

- I osorterad-mappen ligger många bloggar i stil med tjuvlyssnat och cute overload, men även bloggar som helt enkelt inte passar i de andra mapparna. Typ en blogg om hästar och nån om stickning, som ju mera är intressen jag har samt företagsbloggar typ sivlettos.

Tänkte göra ett inlägg om varje kategori och presentera några av bloggarna lite närmare och även radda upp resten som finns i kategorin, så kan ni tipsa mig om andra bloggar som passar i kategorierna som jag missat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!