lördag 16 januari 2010

En liten sneak peak


Här är en bild från min nya lägenhet om någon var intresserad.

Den gröna soffan är en Malmsten, och jag har även två tillhörande fåtöljer. Det är antagligen de finaste möbler jag någonsin kommer ha i min ägo, och jag har fått ärva dem av min morfar som gick bort några dagar innan jul. Det känns bra och dåligt på samma gång.

Den fula blommiga kudden ska ut, och en vacker dag kommer jag nog slänga ut den sista flyttlådan som står där i högra hörnet.

Bonusbild på katten som sitter och spanar.

5 kommentarer:

  1. du får gärna låna en bild från mig! kram från linnea

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen din nya soffa.

    SvaraRadera
  3. Mycket fint, ser ut som att man kommit hem till en liten tant :D

    SvaraRadera
  4. haha tantdissen! Ditt hem är underbart

    SvaraRadera
  5. Det var väl ingen diss, jag tyckte det var en komplimang! :D

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!