måndag 18 januari 2010

Om jag hade pengar, lallalla osv

En a mina favoritbutiker är Sivletto, har varit i butiken en gång och det var jättefint, annars brukar jag mest sitta och glo i webshoppen. Tyvärr är det lite dyrt för mig, men drömma kan man ju alltid...


Det här är typ mina drömjeans. Jag tycker det här med bxor och jeans är ett veritabelt helvete och går mest klädd i kjol, om jag nån gång har byxor har jag oftast någon lång tunika eller nåt över så det inte syns hur byxorna sitter eftersom det är omöjligt för mig att hitta några som passar. Jag gillar inte kjolar som har gylf eftersom det får magen att se extra utputande ut, så ett par byxor med gylfen i sidan är ju helt fantastiskt, liksom den höga midjan och lite vidare benen. Kostar dock en dryg tusenlapp men jag har förstått det som att det är vad man får lov att betala för ett par bra jeans. Synd bara att man måste åka upp till Stockholm för att prova...

Bäst. Tänk er med kortärmad rutig skjorta under.

Ja att jag är besatt av sjömanskragar är väl inte någon nyhet. Plus för att den är midjekort, så den är snygg till kjolar som är höga i midjan!

Finaste vårskorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!