tisdag 16 februari 2010

Åååååååh

Jag hatar alla kläder jag har just nu. Jag har dessutom det lilla problemet att jag inte tvättat på en månad så de kläder jag faktiskt gillar ligger längst ner i tvättkorgen och behöver både tvättas och strykas innan de får komma fram igen. Skit. Jag längtar efter att ha fina, fina klänningar! Fina 50-talsklänningar med stor puffig kjol. Det är typ det enda jag vill ha på mig för tillfället. Tyvärr äger jag i princip inga sådana, så det har så att säga skitit sig lite.

En annan klänning jag skulle vilja ha är den här från tradera. Det är Moa, vars blogg jag följer, som lagt upp den. Själv har jag inte råd att köpa några klänningar just nu men nån annan kanske vill bli tipsad tänkte jag. Superfin!


2 kommentarer:

  1. Åh man kan aldrig få nog! Klänningar i mängder har jag med... bara att midjemåttet ökat!

    SvaraRadera
  2. 50-tals klänningar är det finaste som finns. Jag har börjat samla på vippiga klänningar i härliga mönster och jag blir alltid lika glad av att kika in i garderoben och se dem. Om du ofta kikar på tradera kan du göra ett eller annat fynd faktiskt :)

    För övrigt känner jag igen mig i det där med tvättproblemet. Plötsligt använder man kläder som man aldrig skulle haft på sig annars, bara för att allt annat är smutsigt.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!