fredag 12 februari 2010

Way Over Yonder in the Minor Key

Jag är en sån som minns detaljer. Jag minns precis hur det var när den här låten spelades på Svea Skeppet för ett år och några månader sen ungefär. Med bandet som skulle spela på kvällen som soundcheckade och som fan inte kunde stämma sina gitarrer fast de hade en "synthjävel" (som Jonte uttryckte det) som de kunde stämma efter och hur de (inte det ostämda bandet utan de som skötte djandet) spelade If I should fall from grace with God och Way Over Yonder in the Minor Key på rad, och hur jag gick ner till sista tåget på kvällen fast jag inte har någon aning om vad vi gjorde mellan de där två låtarna vid åttatiden och sista tåget. Men jag minns de två låtarna den kvällen jävligt väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!