söndag 9 maj 2010

Mantorpssöndag

Jag har varit i Mantorp och min lillebror har berättat om sin vecka i Brighton, vi har ätit massor av mat och väldigt mycket kakor. Min lillebror har körkort och en bil, så vi planerar en roadtrip i sommar som bara han och jag ska åka på, för vi gör sällan saker tillsammans. Planen är att åka på mindre vägar och bo på vandrarhem någonstans och bada i en sjö och dricka öl. Det kan ju faktiskt bli hur bra som helst.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite grann, för jag måste öva på det inför hösten känner jag. Göra något kreativt.


Här är min söta mamma när hon dricker kaffe ur sin Muminmamma-mugg. Hon är med på alldeles för få kort så jag passade på när hon inte var beredd så hon inte hann smita. Mumin-manin går alltså i familjen, min mamma samlar på muminporslin och har nog ett 20-tal muggar och även en massa assietter och fat. Är avundsjuk förstås.

2 kommentarer:

  1. du behöver inte träna på att skriva eller vara på nåt sätt kreativ, believe me. gör några analyser av typ smalville och öva på din rappakalja istället ;)

    SvaraRadera
  2. vaddå skaru börja plugga eller?

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!