lördag 26 juni 2010

Inte så mycket att säga


Jag har ingen kamera just nu iom min mobilfail så jag kan inte ta några snygga outfitbilder. Jag försökte än en gång få robo.to att funka men den vill inte visa sig, om någon vet ett magiskt trick för att få det att funka till blogspot så hojta, vill ni kolla går det att göra på http://robo.to/malecheerleaders. Så tillslut i alla fall gjorde jag en gammal hederlig printscreen på webcamen för att visa min FANTASTISKT VACKRAMOPSTISHA! HALLÅ DEN HAR EN HATT PÅ SIG OCH EN KOSTYM FAST DET SYNS INTE FÖR KJOLEN ÄR ÖVER MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅ OCH ROSA ÄR DEN OCKSÅ (har druckit lite för mycket energidryck)

ja ni vet. Nu jobbar jag, vi skulle ha nattbadat när jag slutar men Adam bailade så det blev inget. Imorgon kanske. På tisdag ska jag på Ålandskryssning, fråga mig inte varför men jag tänkte passa på att köpa en muminmugg eller två!

1 kommentar:

  1. Jag hade också meck att få min att visas kom jag ihåg nu! Testa att ta bort hela den första div-taggen fram till object width, då funkade det för mig.

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!