torsdag 17 juni 2010

Jag och min väska

Det känns som att dagarna kommer bli bra nu på något sätt. Det är en bra grej. Jag och min väska var på stan


Jag försöker vänja mig vid min nya kroppsform, det går sådär. Såhär fin är jag dock i min nya klänning som jag också köpte i Mjölby igår, det är egentligen en långkjol som jag sprättade upp sömmarna i sidorna längst upp och satte resårband i istället så man kunde ha den som klänning. Fint så länge man inte kollar för nära där jag sytt haha, jag är sämst på att pyssla.


Idag skulle jag städa och fixa och dona men drog fram symaskinen och grejade lite istället och sen fick jag sms om parkhäng som var omöjligt att stå emot. Jag var dock duktig och gick hem vid tio så jag skulle orka gå upp och jobba.



Ni ser ju själva hur charmiga liksom. Philip tyckte jag såg ut som en av tjejerna i Welle: Erdball när jag kom med min cykel och klänning, bästa komplimangen?!


Ja men imorgon drar jag i alla fall till Malmö, ha det så bra

3 kommentarer:

  1. Man kan ju fråga sig vad fröken Wood gör.

    SvaraRadera
  2. Du är snygg och har snygga kompisar! Både detta och förra inlägget. Och tur för dig att vi inte bor i samma stad, hade köpt väskan och sålt den dyrt! ;D (Och med det menar jag att den är grömt snögg!)

    SvaraRadera

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!