tisdag 14 september 2010

Grejer jag gjort istället för att plugga idag:

  • Sms:at
  • Stalkat fram personuppgifter om personer jag inte har en aning om vilka de är
  • Jobbat
  • Kollat igenom flera vänners bilddagböcker
  • Loggat in på helgon [sic!]
  • Läst igenom halva min helgondagbok (igen)
  • Rökt
  • Besiktigat en bil (okej jag gjordet inte men jag var med till bilprovningen i alla fall)
  • Ätit en pizza
  • Dött av illamående efter att ha ätit sagda pizza
  • Rökt lite till
  • Skrivit en skitonödig och ointressant lista i bloggen
  • Gnällt över att jag borde plugga

Nu är klockan tio över tre, jag slutade jobba för 25 minuter sen. Nu förstår ni, nu är det dags att ta tag i det här. Ska bara kolla facebook på mobilen först....

1 kommentar:

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!