torsdag 30 september 2010

Halloweenplaner

Jag gillar att klä ut mig. I år ska jag på halloweenfest med Rocky Horror Picture Show-tema, jag planerar att helt enkelt vara transa och här är lite hur jag tänker:





(JA en gif, stäm mig!)


(fast jag tänker inte vara såhär vulgo)




(ska bara hitta min kattleksakshatt)


Bäst hade ju varit om man haft lust att punga ut med lite mer pengar och kunnat köpa dedär skorna som man aldrig kommer använda men alltid velat ha ändå:




Vidare vill jag bara informera er om att min katts mage luktar jättegott och att jag mest lyssnar på soundtracket från Glee Säsong 1 just nu. Visste ni att det kommer ett Rocky Horror-avsnitt av Glee? Jag kommer dö lyckodöden, avsnitt fem äre! Här är de bästa låtarna från S1:
1 2 3 4 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!