torsdag 30 december 2010

Tjutig_tjej_2010

Igår kom jag hem vid kvart i tre, löjligt full med tanke på att jag druckit endast tre öl (men har inte druckit någon alkohol alls i princip sedan jag fick magkatarr så jag antar att min icke-existerande alkoholresistens blivit ännu sämre). Jag gjorde pulvermos med quornfärs och ketchup i och la mig i sängen och kollade på det 100:e Grey's Anatomy-avsnittet, det när Izzie och Alex gifter sig. Grät floder och somnade som ett barn.

Idag vaknade jag bakis, lagade brunch och satte mig och kollade på avsnittet en gång till. Tjöt lika mycket den här gången om inte mer.

Nu lyssnar jag på min tjutiga korta playlist och har Katten på magen också, en bra bakisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du skola icke vara en skitjobbig idiot om du icke vilja ha en skopa ovett tillbaka. Puss!